DESIGN THE FLOW
KREATYWNE PROJEKTOWANIE AUTORSKICH
Ćwiczeń i gier szkoleniowych
w 5 krokach-kurs online
- Korzystanie wciąż z tych samych ćwiczeń obniża jakość Twoich szkoleń?
- Szukasz gier w internecie, książkach, u innych i nie znajdujesz takich, które w 100% odpowiadają potrzebom Twojej grupy i trudniej Ci realizować cele edukacyjne?
- Chcesz mieć swój autorski styl rozpoznawalny przez klientów, ale brak Ci pomysłów i nie wiesz, jak zabrać się za stworzenie własnej gry szkoleniowej?
- Naucz się krok po kroku projektować własne narzędzie, które pozwoli wznieść jakość Twoich szkoleń na wyższy poziom, podnieść zadowolenie i oceny uczestników.
- Dostosuj formę do swojej grupy tak, że uczestnicy nie tylko będą autentycznie zaangażowani, ale też faktycznie podniosą swoje umiejętności.
- Wzbogać program swoich szkoleń o autorskie, skuteczne narzędzia, dzięki którym uczestnicy doświadczą realnej zmiany, a zadowoleni klienci będą polecać współpracę z Tobą .
Dla kogo jest kurs
TRENERZY (I PRZYSZLI TRENERZY)
- aby uczestnicy Twoich szkoleń lepiej zrozumieli temat dzięki doświadczeniu, które daje gra i osiągali najwyższy poziom zdobytej wiedzy i umiejętności
- aby Twoje szkolenia zdobywały lepsze oceny, co co przekłada się na Twój wizerunek na rynku, a nawet większą ilości rekomendacji
- aby satysfakcja klienta była wyższa – to przecież wpływa na długotrwałą i lepszą relację z klientem
NAUCZYCIELE, EDUKATORZY
- aby Twoi uczniowie uczyli się chętniej i skuteczniej dzięki nauce przez doświadczenie, bo przeżyć znaczy wiedzieć
- aby zainteresowanie Twoim przedmiotem było większe (mózg lubi przyjemność!), a to przełożyło się na wyższe wyniki uczniów w testach czy olimpiadach
- abyś wyróżniał się innowacyjnymi formami w edukacji po to, aby uczyć, żeby nauczyć
WSZYSCY, KTÓRZY CHCĄ BYĆ AUTORAMI
GIER I NARZĘDZI EDUKACYJNYCH
PO KURSIE

- Stworzysz autorskie ćwiczenie/grę, które będziesz potrafił przeprowadzić .
- Poznasz gotowy scenariusz procesu twórczego, na podstawie którego możesz stworzyć kolejne narzędzia szkoleniowe.
- Dowiesz się i uwierzysz, że jesteś człowiekiem kreatywnym i nauczysz się, jak tę twórczość wykorzystywać w praktyce.
- Dowiesz się, skąd czerpać inspiracje.
- Będziesz mieć bazę ćwiczeń i gier, które możesz wykorzystać w swojej pracy
- Będziesz umieć twórczo korzystać i adaptować znane sobie narzędzia.
DoBRZe, ŻE TU JESTEŚ!
PRZEPROWADZIMY CIĘ PRZEZ DROGĘ BUDOWANIA AUTORSKIEGO NARZĘDZIA EDUKACYJNEGO I NAUCZYMY CIĘ Z NIEGO KORZYSTAĆ.

Zapisz się na kurs on-line "Design the FLOW" czyli kreatywne projektowanie autorskich ćwiczeń i gier szkoleniowych w 5 krokach!
oto, co otrzymasz w ramach kursu:
- Zyskasz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci krok po kroku zaprojektować własne, niepowtarzalne ćwiczenie lub grę edukacyjną (bez limitu – ich ilość zależy od Ciebie!)
- Nauczysz się twórczo adaptować znane silniki gier i tworzyć na ich podstawie oryginalne ćwiczenia.
- Otrzymasz materiały, które uporządkują Twoją pracę i z których będziesz mógł korzystać także w przyszłości.
- Otrzymasz scenariusze gotowych gier i ćwiczeń do inspiracji i wykorzystania na szkoleniach.
- Otrzymasz konkretne wskazówki do przeprowadzenia ćwiczeń, uwzględniające dynamikę pracy z grupą.
- Zyskasz praktykę i możliwość przećwiczenia swojego narzędzia na zamkniętej grupie kursowej.
- Zyskasz wsparcie społeczności kursowej, zgromadzonej na zamkniętej grupie na Facebooku.
- Wspólnie z grupą kursową, stworzysz bazę autorskich, nieszablonowych ćwiczeń, które sami zaprojektujecie.
- Otrzymasz dostęp do kursu aż na 365 dni
program kursu
MODUŁ 1: Przegląd podstawowych narzędzi szkoleniowych
W tym module:
- Określisz swoje osobiste cele w kontekście tematyki kursu,
- Poznasz bogaty katalog dostępnych narzędzi edukacyjnych – gier, energizerów, ćwiczeń do pracy indywidualnej, narzędzi online wraz z instrukcjami do ich prowadzenia,
- Nauczysz się dopasowywać formę pracy do funkcji, jaką ma pełnić,
MODUŁ 2: Plan pracy nad ćwiczeniem
W tym module:
- Przeanalizujesz swoje obszary eksperckie, zasoby trenerskie i styl,
- Zrozumiesz wagę analizy potrzeb szkoleniowych i dowiesz się jak ją przeprowadzić,
- Dowiesz się jak wytyczać cele szkoleniowe i określać efekty,
- Określisz swoją grupę docelową, wybierzesz temat i wytyczysz cel swojego ćwiczenia w oparciu o połączenie swoich zasobów i potrzeb szkoleniowych,
MODUŁ 3: Pomysły
W tym module:
- Przygotujesz się do procesu twórczego,
- Poznasz zasady pracy kreatywnej,
- Poznasz i znajdziesz swoje źródła inspiracji,
- Poznasz i wykorzystasz narzędzia wspomagające generowanie pomysłów,
- Doświadczysz na sobie treningu twórczości i wypracujesz listę własnych pomysłów na narzędzie szkoleniowe,
MODUŁ 4: Projekt
W tym module:
- Poznasz kluczowe kryteria, jakie powinno spełniać dobre narzędzie,
- Poznasz i dobierzesz metody selekcji pomysłów,
- Dokonasz wyboru najlepszego pomysłu,
- Określisz kluczowe elementy swojego ćwiczenia,
- Zrozumiesz etapy cyklu Kolba i odniesiesz je do swojego pomysłu,
- Zaprojektujesz mechanikę ćwiczenia,
MODUŁ 5: Prototyp
W tym module:
- Zaprojektujesz proces swojego ćwiczenia krok po kroku,
- Dowiesz się jak poprawnie przygotować instrukcję,
- Poznasz zasady otwierania ćwiczenia – zaproszenie, zaangażowanie, jasność przekazu,
- Nauczysz się, jak zamykać ćwiczenia – podsumowywanie, zbieranie wniosków, puenta,
- Zadbasz o ”czynnik FLOW”, który wniesie dodatkową wartość do Twojego ćwiczenia.
MODUŁ 6: Praktyka
W tym module:
- Poznasz – podstawowe zasady prowadzenia ćwiczeń,
- Zrozumiesz proces grupowy – jego etapy i ich związek z doborem form,
- Umiejscowisz swoje narzędzia w programie szkolenia,
- Przećwiczysz swoje narzędzie i uzyskasz informacje zwrotną w bezpiecznym, życzliwym środowisku.
jak wygląda nauka na kursie?

zawarte w każdym module, aby zrealizować cel szkolenia, jakim jest stworzenie narzędzia, wykonuj je po kolei


której funkcją jest wymiana i dzielenie się – pomysłami np. poprzez grupowe burze mózgów, feedback’iem i inspiracjami, oraz finalnie – projektami końcowymi, dzięki czemu otrzymasz kursową bazę oryginalnych, autorskich ćwiczeń

w ramach kursu będziesz mógł dwukrotnie skorzystać z mentoringu naszych ekspertów i przesłać mailowo swoje pytania i pracę do sprawdzenia

odbywająca się w formie warsztatu online, podczas której będziesz miał okazję przećwiczyć swoje narzędzie i otrzymać informację zwrotną od grupy
Kurs prowadzi MARTA FILIPIAK
Trener trenerów, psycholog, coach kognitywny , ekspert w zakresie szkoleń i programów rozwojowych. Prowadząca zajęcia akademickie, wieloletni menedżer i przedsiębiorca, założycielka FLOW Academy for Trainers, a także podcasterka w temacie rozwoju i innowacyjnej edukacji.
Współpracuje z biznesem i osobami indywidualnymi w obszarze podnoszenia kompetencji edukacyjnych i przywódczych, zarządzania zmianą, rozwoju innowacyjności i budowania odwagi do działania.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS, Zarządzania Personelem w National College of Ireland, Kursu Trenerskiego, Kurs Coachingu w Instytucie Kognitywistyki M. Bennewicza.
Wieloletni ekspert i menedżer HR pracujący w największych międzynarodowych korporacjach. Jest trenerem trenerów, tworzyła strategie rozwoju oraz zarządzała zespołami metodyków.
Ma na koncie setki godzin na sali szkoleniowej. Pracuje indywidualnie z klientami jako coach, prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS, jest autorką publikacji o rozwoju i coachingu, w tym nagrodzonej przez „Coaching at Work” w Wielkiej Brytanii jako najlepszy artykuł 2019.
Założycielka FLOW Academy for Trainers, innowacyjnej szkoły trenerskiej, budowanej zarówno na merytorycznym przygotowaniu do zawodu w oparciu o sprawdzone narzędzia i solidną wiedzę psychologiczną, jak i osobistej ścieżce rozwojowej trenera.
opinie o autorce



bonusy, które otrzymujesz:
BONUS #1
o wartości 250 zł
Dwie indywidualne mailowe konsultacje Twojego projektu z naszym mentorem.
Praca indywidualna maksymalizuje efekty i pozwala na skonsultowanie Twoich projektów, wątpliwości i pytań.
W dowolnym momencie trwania kursu masz dwukrotnie możliwość konsultacji swojego projektu gry i otrzymać rzetelną informację zwrotną od mentora z Flow Academy.
.
BONUS #2
o wartości 49 zł
Lista aplikacji i narzędzi online wspierających projektowanie ćwiczeń i gier szkoleniowych.
Ułatwi tworzyć gry i ćwiczenia również po kursie.
Pomoże odpowiednio dobrać odpowiedni program do celów szkoleniowych.
BONUS #3
o wartości 300 zł
Sesja mastermind grupy kursowej, podczas której będziesz mógł przetestować swój pomysł i dostać informację zwrotną od uczestników.
Spotkanie, podczas którego będziesz miał niepowtarzalną okazję przetestować swoją grę w online w bezpiecznej przestrzeni naszej grupy kursowej.
Otrzymasz cenną informację zwrotną od pozostałych uczestników, co pozwoli ulepszyć i odpowiednio zmodyfikować swój prototyp.
Zapisz się już teraz!

w cenie kursu
otrzymujesz:
- Dostęp do 6 modułów kursowych, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez proces budowania własnego narzędzia,
- Scenariusze 5 gotowych gier do pracy z grupą,
- Workbook do wydruku do pracy na kursie,
- Dostęp do zamkniętej grupy kursowej,
-
Dostęp do platformy kursowej na 365 dni.
Wartość kursu: 1494 zł
- Bonus #1 - możliwość 2 indywidualnych konsultacji mailowych swojego projektu, o wartości 250zł
- Bonus #2 - listę aplikacji i narzędzi wspomagających budowanie gier, o wartości 49zł
- Bonus #3 - sesję mastermind, na której przećwiczysz prototyp swojej gry o wartości 300zł
- Wartość bonusów: 599 zł
OSZCZĘDZASZ 76%

ZAPISZ SIĘ NA KURS
Kreuj autorskie narzędzia, twórz niepowtarzalne programy szkoleń i wyróżnij się na rynku jakością!
Płacę i rezerwuję miejsce na kursie